Waar kan je pakje geleverd worden?
Je kan je bestelling laten leveren in België, Nederland, Luxemburg, Frankrijk of Duitsland.
- bij je thuis
- op kantoor
- in een afhaalpunt van bpost (België)
- in een pakketautomaat van bpost (België)
- in een afhaalpunt van DPD (België, Nederland, Luxemburg, Duitsland)
- in een afhaalpunt van Mondial Relay (België, Frankrijk, Nederland, Luxemburg)
Hoeveel zijn de verzendkosten?
De verzendkosten kan je raadplegen tijdens de checkout.
Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering.
De verzendkosten zijn afhankelijk van het totaalgewicht en de verzendwijze. Je kan zelf de gewenste verzendwijze kiezen. De verzendkosten worden duidelijk vermeld bij elke verzendwijze.
Koeriers.
De leveringen worden verzorgt door bpost, DPD of Mondial Relay, je kiest zelf de beste levermogelijkheid voor jouw behoefte.
Pakketten worden doorgaans de dag na ontvangst van je betaling verzonden. Je ontvangt van ons een trackingnummer waarmee je jouw pakket kan volgen.
- Bpost streeft naar levering de volgende werkdag binnen België. In Nederland ontvangt je de levering na 1 à 3 werkdagen.
- Levertermijn via DPD is 1 à 3 werkdagen afhankelijk van je locatie.
- Levertermijn via Mondial Relay is 3 à 6 werkdagen afhankelijk van je locatie.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kan je bestelling ook gratis afhalen bij Re-Belly op het volgende adres:
Lange Kroonstraat 146
2530 Boechout – België
Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling voor je klaar staat. Bestellingen dienen binnen de 14 dagen opgehaald te worden.
Afhalen en privé shopping kan enkel op afspraak.
In het geval van niet afhaling, zullen wij je contacteren om een nieuwe zending of afhaling te regelen. Bij een nieuwe verzending zullen er dan opnieuw verzendkosten aangerekend moeten worden.
Terugzenden.
Wil je je bestelling graag ruilen of retourneren dan kan je je bestelling terugzenden binnen de 14 dagen. Meer info hier.
Mijn bestelling werd beschadigd tijdens de verzending.
Wij doen er alles aan om je artikelen goed beschermd te verzenden. Moest er onverhoopt toch wat fout lopen met je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op via annick@re-belly.be.